April 26, 2011




Aveam pofta de cateva zile de varza acra la cuptor si mi-am adus aminte de reteta asta asa ca i-am dat curs. A imbiat toata bucataria cu un miros atat de aromat, mi-a adus aminte de copilarie:)
Ingrediente:
500g costita porc
1 kg varza acra
O ceapa
4 linguri ulei
O lingura bulion
Cimbru
Piper
Foi de dafin
4 rosii
Marar

Mod de pregatire:
Se pune uleiul la incins intr-o oala cu fundul gros. Se adauga costita taiata bucati si se rumeneste. Se adauga ceapa, se lasa la calit, se stinge cu bulion amestecat cu apa, cimbru, piper si cateva foi de dafin.
Se taie varza fideluta si se adauga peste carne, se lasa laf foc mediu pana se inmoaie. Se mai amesteca din cand in cand.
Se taie rosiile felii si se aranjeaza peste varza, se presara marar si se da la cuptorul incins in prealabil, la 180 grade, pentru 30 de minute.

3 comentarii:

  1. pacat ca in aproape toate pozele tale nu se vede mancarea despre care scri si ne vorbesti, mai mult iese in aparenta farfuriile si decorul. nui rau, dar in felul asta nu ne atragi deloc sati incercam retetele... cel putin pt mine asa e! si alt lucru spre imbunatatirea blogului tau ar fi frumos dak ai pune din cand in cand poze din timpul preparari mancari, nuti dai seama ce mult ajuta la refacerea retetei tale! sper sa iei acest feedback inspre bine si nu rau. in rest success!! Laura

    ReplyDelete
  2. Multumesc Laura, am sa tin cont. Dar daca te uiti la poze, majoritatea arata si mancarea nu doar decorul:) cat despre poze din timpul prepararii, nu am timp sa le fac, la unele incerc, la altele nu prea. Si ma gandesc ca nu e asa greu sa urmaresti o reteta fara fotografii pas cu pas din moment ce in toate cartile si revistele arata doar rezultatul final. Iar scopul acestui blog nu este sa bag pe gat cuiva o reteta, cine doreste, eu incurajez sa le pregateasca, cine nu, sunt atatea alte bloguri care intrunesc toate conditiile pe care le propui:)

    ReplyDelete
  3. foarte tare raspunsul dat :))
    tine - o tot asa:)

    ReplyDelete