June 14, 2011


Preferatele cumnatului meu, Paul, care nu mai reusea sa scoata vreo vorba de la atata infulecat. Recunosc ca am avut ceva indoieli inainte sa le fac, nu imi imaginam ce savoare vor da carnatii spaghetelor, in combinatie cu spanacul dar ma bucur ca mi-am depasit temerile si am pregatit acest fel la cina. Sosul alb innobileaza aceste paste, aveti grija insa sa amestecati permanent in el si sa fie atat de gros cat sa il puteti turna peste paste.  


Ingrediente (4 pers):
1 lingurita ulei de masline
O ceapa taiata marunt
300g carnati de porc de buna calitate, fara pielita, tocati marunt
O jumatate de morcov ras
100ml vin rosu
150g supa de vegetale
2 linguri de piure de rosii
250g paste
150g baby spanac
100g branza cheddar rasa
Sos alb:
25g unt
30g faina
300ml lapte
Nucsoara

Mod de pregatire:
Incalziti cuptorul la 180 grade. Incingeti uleiul si caliti ceapa pana se inmoaie, 5 minute. Adaugati carnatii si lasati 3-4 minute. Adaugati morcovii, vinul, supa, piureul si asezonati. Lasati la foc mic 15 minute neacoperit pana se ingroasa.
Puneti toate ingredientele pentru sos intr-o tigaie, asezonati si amestecati pana se ingroasa.
Fierbeti pastele si in aceeasi apa adaugati spanacul, amestecati putin apoi scurgeti de apa.
Puneti jumatate din paste cu spanac intr-o tava.

Adaugati peste sosul de carnati.

Completati cu restul de spaghete. Turnati sosul alb. Puneti deasupra branza si coaceti 15 minute pana se rumeneste.


0 comentarii:

Post a Comment