August 3, 2011


Reteta mea preferata de creveti fara de care nu stiu cum as putea supravietui:) Cat mai proaspeti si carnosi, asa trebuie alesi crevetii. In 10 minute ati terminat toata treaba si mirosul de lima te imbie mai sa te trimita pe un norisor, dar aroma de usturoi te aduce inapoi cu picioarele pe pamant. O combinatie perfecta pe care o recomand din toata inima. Video cu mine pregatind aceasta reteta, aici.


Ingrediente:
3 linguri unt
1kg creveti proaspeti, curatati si decorticati
4-6 catei de usturoi tocat
O mana patrunjel tocat
3 linguri zeama lamaie
200g baby salad
200g maioneza
4 lingurite coaja lime
Zeama de la o lima
1 ardei chilli

Mod de pregatire:
Se pune la fiert un vas mare cu apa, sare, si putina zeama de lamaie.
Cand a fiert se ia de pe foc si se tin in apa oparita 3 minute, crevetii, apoi se scot si se scurg bine.

Intr-o tigaie mare se lasa untul la topit, pe foc mic timp de 30-45 de secunde.
Se adauga crevetii si usturoiul si se prepara un sote pe foc mediu.
Se lasa tigaia pe foc timp de 4-5  minute, intorcand crevetii de pe o parte pe alta pana devin roz.
Se adauga patrunjelul, zeama de lamaie, sarea si se amesteca bine. Se ia de pe foc.
Intr-un bol se amesteca salata, coaja de lamaie, zeama de lamaie, maioneza si chilli si se adauga crevetii.

 



3 comentarii:

  1. mmmm...delicios!!Asa nu i-am incercat!:).Paella, ai probat?

    ReplyDelete
  2. Trebuie sa ii incerci si asa, sunt super mega buni:) paella nu am facut pentru ca sotul meu nu e deloc fan fructe de mare:( dar am prieteni care se dau in vant si voi face pentru ei cat de curand:) eu una, chiar ieri am mancat una;)) dar nu asa buna ca in italia:(

    ReplyDelete
  3. hmmm..eu sunt fana fructelor de mare.As manca toata ziua:),iar in ce priveste paella, o prefer pe cea din Spania(de la ea de acasa). ;)).

    ReplyDelete