May 12, 2012

Iata ca luna aceasta trece atat de repede si se apropie tea party-ul marca Emily. Editia aceasta are ca tema albul. L-am combinat cu rosu, deh, albul merge cu orice, asa-i? Prajitura aceasta este foarte racoroasa, satioasa, putin acrisoara si pe gustul familiei mele. Tot Adulutei trebuie sa ii multumesc pentru aceasta reteta, delicioasa!

Ingrediente blat:
115 gr. unt - la temperatura camerei
160 gr. faina
50 gr. zahar
1 praf de sare

Se freaca untul cu zaharul pana devine pufos.

Se adauga faina si sarea, se framanta cu mixerul pana incepe sa se faramiteze apoi se formeaza un aluat cu mana.
Se pregateste o tava de 21x33 cm, se unge cu unt si se intinde apoi aluatul in tava. Eu am intins cu degetele, normal ar trebui o rola dar inca nu am asa ceva;))
Se pune tava in cuptorul preincalzit vreme de 10-12 min. pana cand se desprind marginile.

Ingrediente umplutura:
Sucul de la 2 lamai
2-3 lingurite de coaja rasa
200g capsune, pasate
4 oua
230 gr. zahar
30 gr. faina
1/2 plic praf de copt
1 praf sare

Se paseaza capsunele.
Se adauga sucul celor doua lamai si coaja, apoi zaharul.
Se adauga ouale.
Se adauga faina cu praful de copt si sarea.
Se toarna umplutura peste blatul cald si se baga din nou la cuptor pentru 23-25 minute.

Se lasa sa se raceasca la temperatura camerei, apoi se pastreaza in frigider. Se taie numai dupa ce s-a racit folosind un cutit cu o lama umezita.








5 comentarii:

  1. Delicioasa prajitura!!! Am tercut pe la tine sa te anunt ca la mine pe blog ( www.gourmandine.ro ) te asteapta un premiu. Te invit sa-l ridici!! Un week-end frumos iti doresc!! :)

    ReplyDelete
  2. superba si mega delicioasa <3
    pupicei

    ReplyDelete
  3. Setul meu preferat !!! ;) Arata superb tot ce ai facut !!

    ReplyDelete